VIIMASED POSTITUSED

Kuidas kickpoks mõjub Sinu kehale

October 7, 2017

 

Kuidas kickpoks ja taipoks transformeerib Sinu keha

 

Mitukümmend aastat nähti nii kickpoksi kui ka taipoksi väga vägivaldsete spordialadena, mis õpetavad, kuidas kakelda ning ennast kaitsta. 

Muidugi see on iga võitluskunsti puhul oluliseim aspekt, kuid sellegipoolest, ei saa märkimata jätta, et tervisliku eluviisi propageerimine on teinud kickpoksist ning taipoksist väga populaarsed spordialad ka tavainimeste jaoks. 

Inimesed hakkavad nende spordialadega tegelema mitte ainult sellepärast, et õppida võitlustehnikaid, vaid ka selleks, et arendada ja hoida oma füüsilist vormi.

 

Kickpoks ja taipoks on alad, mida saab harrastada igaüks, kui ei esine just meditsiinilisi vastunäidustusi taoliste aktiivsete spordialadega tegelemiseks. Harrastussport aitab tugevdada tervist ja vaimu, arendab hästi kõiki füüsilisi omadusi (kiirust, koordinatsiooni, tugevust, paindlikkust ja vastupidavust), tõstab esile selliseid omadusi nagu püsivus, pühendumus, julgus ja kindlus.

 

Võitlussport võimaldab oma füüsilisi ja isiklikke omadusi arendada, täiustada ja rakendada.

Võitlussport on kasulik ka ülekaalulistele ning toitumishäiretega inimestele. Regulaarselt treenimine aitab kaasa kaalulangusele ja normaalsele ning tervislikule toitumisele. 

 

Kuidas kickpoks ja taipoks on seotud kaalu langetamisega ja keha arendamisega?

 

Esiteks – trennid on kõrge intensiivsusega. See on täiesti funktsionaalne treening, mis hõlmab endas  nii aeroobset treeningut kui ka jõuharjutusi. Treeningu ajal toimub alati aktiivne liikumine: lihvitakse tehnikat kas poksikoti peal, paarides, tehakse varjupoksi või üldfüüsilisi harjutusi – toimub liigse energia kvalitatiivne vabastamine ja kõigi füüsiliste omaduste kiire arenemine.

 

Võitlussport  mõjutab peaaegu kõiki keha lihaseid. Võitlussport kuulub aeroobsesse treeningtüüpi (jooksmine, hüppenöör, sparring). See aitab tugevdada südant, tõsta selle vastupidavust, kiirendada vereringet ja ainevahetust. Suureneb kopsumaht, mis on kasulik hingamisteedele. 

 

Paari aastase regulaarse trenni ning sinna juurde kuuluva toitumisega on võimalik saavutada fantastiline füüsiline vorm ja ka vaimne tasakaal. Seejuures paraneb ka koordinatsioon ja reaktsioonikiirus. 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

JÄLGI MEIE TEGEVUSI
Please reload

arhiiv
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square

December 11, 2017

Please reload