VIIMASED POSTITUSED

5 nõuannet poksikotiga treenides

October 30, 2017

 

 

 

 

Pole tähtis, kas sa oled võistlussportlane või sa treenid parema vormi nimel. Kui sa tegeled kickpoksiga, taipoksiga või muu võitlusspordialaga, siis muutub tavapärase treeningu osaks ka töötamine raske poksikoti peal.

 

Poksikotil treenimisel on mitmeid eeliseid. Lisaks vastupidavuse ja jõu suurendamisele aitab see arandada ka koordinatsiooni ja keha stabiilsust. See on ka suurepärane viis stressi leevendamiseks pärast pikka päeva. Täna annan teile nõuandeid, kuidas poksikotil trenni tehes saavutada parim tulemus.

 

 

1. Veendu, et sa lööd tehniliselt õigesti

 

Õige tehnika on kõige tätsam. Jah, see on veelgi olulisem kui võimsus ja kiirus! Mõtle sellele - kui lööd 100% võimsusega ja/või 100% kiiruse, halva tehnikaga, on suur tõenäosus, et sinu löögid ei ole nii tõhusad kui nad võiksid olla. Pealekauba on väga suur oht ennast vigastada. See on oluline arvutuskäik, mida trenni tehes meeles pidada.

 

Kui keskenduda tehniliselt õigesti teostatud löökidele, siis märkad peagi, et löögitugevus ja sinu kiirus arenevad peaaegu iseeneest.

 

 

2. Keskendu hingamisele

 

Hingamine võib tunduda üsna lihtne, kuid mõnikord oleme nii keskendunud löögile, et me unustame välja hingata! Väga oluline on iga käe või jalalöögi ajal välja hingata, sest see tagab, et meie töötavad lihased saavad pidevat hapnikuvarustust.

 

Lisaks sellele aitab õige hingamine püsida pingevabalt ja sa ei väsi nii kiiresti. Õige hingamise korral märkad, et kombinatsioonid voolavad sujuvalt ja saate tõhusamalt arendada oma ajastust ja distantsitunnetust. Nii et järgmisel korral, kui hakkad poksikoti peal trenni tegama, veendu, et keskendud oma hingamisele iga löögi ajal.

 

3. Lihvi oma kaitsetehnikat

 

Vaatamata sellele, et raske poksikoti peal treenides võib tunduda, et see on mõeldud ainult löökide lihvimiseks, saad sa lisaks keskenduda ka kaitsele. Niisiis, keskendu sellele punktile, et tugevdada oma kaitset, ee aitab liikuda koos kotiga ja veendu, et see on alati käeulatuses. Nii et ärge oodake, kuni poksikott jõuab pärast lööki sinuni tagasi kiikuda. Selle asemel keskendu jalgadele ja liigu pidevalt! Poksikott ei saa sulle vastata, seega veendu, et sa oled ise pidevalt liikumise ümber koti. Nõuanne, mida trennis meeles pidada: kujuta ette, et sinu ees on reaalne vastane, kes pidevalt taganeb või ründab. Ära ole laisk!

 

 

4. Pidevalt vaheta kombinatsioone

 

Mõnikord on palju mugavam kasutada poksikotil treenides tuttavaid kombinatsioone ja neid pidevalt korrata.  Seega ära unusta kasutamast uusi lööke ning kombinatsioone ja ära karda kokku sobitada lööke kätega, küünarnukkidega, põlvedega ja jalgadega. Mõne aja möödudes avastad, et need tulevad palju lihtsamini välja ning sparringute ja võistluste ajal oled palju julgem proovima uusi asju.

 

5. Kasuta alati poksisidemeid

 

Enne kui hakkad kotti lööma, veendu, et sinu käed ja ranne oleks korralikult sidemega fikseeritud ja vigastuste vältimiseks oleksid käte peal ka kvaliteetsed poksikindad.

 

Väike artikkel poksisidemest asub samuti meie blogis:

https://www.naisteklan.ee/single-post/2017/09/29/Poksisidemed

 

Kas oled valmis tõstma oma treeninguid raske poksikotiga järgmisele tasandile? Nüüd, kui tead, mida teha, on aeg treenida ja avastada oma sisemist potentsiaali!

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

JÄLGI MEIE TEGEVUSI
Please reload

arhiiv
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square

December 11, 2017

Please reload