VIIMASED POSTITUSED

6  lollikindlat viisi oma aasta alguse trennilubadustest kinnipidamiseks

January 9, 2018

 

 

1. Kirjuta ja mõõda

Viimaste uuringute kohaselt pole lubadus ''Sellel aastal ma võtan lõpuks kaalust alla'' eriti head, vaid on pigem masenduse põhjustajateks. Selle vältimiseks kirjuta oma eesmärk võimalikult täpselt üles ning määra endale mõõdetavad eesmärgid. Täpsemalt peaks sinu lubadus vastama küsimustele Mida? Kuidas? Kui palju? Millal?

Oma eesmärgi jagamine väikesteks osadeks annab sulle võimaluse oma saavutusi paremini jälgida.

 

2. Tee endale saavutatavad lubadused.

Lubadus ei tohiks olla fantaasia. Inimeste ajud on paraku loodud nii, et muudatused ei sünni üleöö, isegi kui selleks ööks on 31.detsember. Seega anna endale aega muuta oma elustiili ja rutiini vaikselt, kuid sihikindlalt. Lisa uusi ettevõtmisi aegamisi oma plaanidesse, sest siis on need seal selleks, et jääda. Ja jääda kauemaks kui esimese jaanuari nädalavahetuseni.

 

3. Jaga oma lubadus osadeks

Kui sinu eesmärk on suveks alla võtta 15 kilo, siis see võib tunduda hullumeelne ja parajalt võimatu, kuid arvestades, et suveni on aega 5 kuud, siis see tähendab, et kuus oleks tarvis kaotada 3 kilogrammi. Kõlab palju tehtavamalt.

 

4. Premeeri ennast

Kui sa saavutad mõne oma eesmärgist, siis nõuab see tähistamist! Sellegipoolest, ära premeeri ennast millegagi, mis tühistaks sinu raske töö (loe: pärast esimest kaotatud kilo ei ole tark mõte sõbrannadega kiirtoidupidu pidada).

 

5. Mis on sinu motivatsioon?

Enne trenniminekut küsi endalt: mis on see, mis sa tahad saavutada ja miks? Olgem ausad, peale paari esimest rasket trenni ei tundu see sixpack enam nii ahvatlev kui mõni koogitükike õigel hetkel. Selle asemel proovi jõuda oma eesmärkide motivatsiooniallika sügavustesse – kas teha trenni, et rannas hea välja näha või hoopis selleks, et olla terve ja õnnelik?

 

6. Soeta lahedat varustust

Kui on võimalust ja soovi, siis on lihtne viis ennast premeerida uue treeningvarustusega. Kui uut varustust valida, siis proovi midagi julget ja toredat. Võib-olla on selleks miskit värvilist või hoopis vahva kirjaga. Igatahes on ennast lihtsam hoida motiveerituna, kui juba trenniriided muutuvad nii kutsuvaks ja koduseks.

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

JÄLGI MEIE TEGEVUSI
Please reload

arhiiv
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square

December 11, 2017

Please reload