VIIMASED POSTITUSED

Põhjused, miks teha lisaks ka eratrenne

February 19, 2018

 

 

Eratreener ei ole lihtsalt selleks, et sa saaksid saavutada hea vormi. Eratreener aitab sul saavutada soovitud vormi ja eesmärgid kõige kiiremal ja tõhusamal viisil.

 

Inimesed toovad tihti vabanduseks, miks nad pole alustanud uue eluviisiga, just selle, et nad ei tea, kuidas seda teha. Sellisel hetkel on just eratreener heaks nõuandjaks.

 

Kui hommikul varakult ärgates on raske jõuda endaga kokkuleppele, et aeg on ärgata, sest päev varem oli mõte jõuda enne kooli või tööd trenni, siis selle lisatõuke sooja teki alt väljatulemiseks annab vastutus teise inimese ees. Kui treeneriga on trenn kokkulepitud, siis sinna trenni võib juba utsitada süütunne, mis vastasel juhul närima jääb (või ka kerge hirm võimalike lisakätekõverduste ees, mis ootaksid järgmises trennis).

 

Eratreener on oma ala spetsialist. Näiteks Borisil on treenerina kogemust üle 5 aasta ja sporti on ta korralikult teinud üle 20 aasta. Seetõttu teab ta, millised eesmärgid on reaalsed ja kuidas neid ka efektiivselt saavutada. Eratrenn on hea võimalus panna paika tegevusplaan, kuna treeneri tähelepanu on suunatud ainult ühele inimesele – sulle.

 

Just tänu sellele üks ühele lähenemisviisile on võimalik kaardistada hetke olukord. See tähendab, et saab kindlaks määrata, millised on treenija tugevad omadused ja samuti ka kohad, millele keskenduda rohkem.

 

Omamoodi hea on see siis, kui treenijal on trennist olnud pikem paus või näiteks on trennist eemal hoidnud hoopis vigastus. Sel juhul oskab eratreener näidata võimalusi, kuidas tagasi rajale saada ja vältida vigastuse taastekkimist või süvenemist. Tihti on kerge trenn vigastatud kohale just tervendava iseloomuga.

 

Eratreeneri eesmärk on hoida sind pidevas arengus, mistõttu teab ta täpselt, kuna ja kus kohast võimsust juurde keerata. Seega võib olla päris kindel, et ükski trenn pole identne ehk pärast iga trenni on tunne, et endast on antud maksimum. Eratreeneril on võimalus kõrvaltvaatajana täpselt näha, kus kohast on treenijal võimalik veel pingutada, et ei toimuks isegi mitte natuke alateadlikku looderdamist. Lisaks on treeneri eesmärgiks ka õpetada ja jälgida, et kõik harjutused ning tehnikad saaksid õigesti sooritatud.

 

Viimasena tooks välja, kuidas trenni tegemine võib olla suur frustratsiooniallikas. ''Olen juba kolm nädalat korralikult trenni teinud, aga ei ühtegi tulemust?!'' Lisaks sellele, et treener toetab sinu füüsilist arengut, et muutuda tugevamaks, kiiremaks ja paremaks, aitab eratreener tegeleda ka sinu vaimse poolega. Ta on alati valmis tooma sulle ühe või mitu mõistlikku selgitust, miks pole asjad alati sellised, kui meie mõtetes või unistustes.

 

Seega, kes tunnevad, et aasta 2018 on see aasta, kus viiakse oma vorm uuele tasemele või on soov teada saada, milleks nende keha on päriselt võimeline, siis võtke Borisiga julgelt ühendust! 

 

------ >    https://www.naisteklan.ee/registreeru

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

JÄLGI MEIE TEGEVUSI
Please reload

arhiiv
  • Instagram Social Icon
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square

December 11, 2017

Please reload